Festival Cannes v Praze představí nejlepší reklamy světa
Nejlepší reklamy světa představí a okomentují vítězové letošních Cannes Lions. Využijte nabídku prvních 20 lístků za zvýhodněnou cenu 1.950 Kč, ostatní vstupenky pak budou v ceně 2.650 Kč.
Neměli jste čas vyrazit na nejprestižnější reklamní festival světa Cannes Lions? Nezoufejte. Atmosféru francouzské riviéry můžete zažít i v Praze a načerpat přitom inspiraci a nápady pro vlastní marketingové kampaně.
Oborový web o médiích a marketingu Médiář a poradenská společnost Flemedia, zástupce festivalu Cannes Lions v Česku, vás zvou na premiéru kreativního setkání Cannes v Praze.
Kde a kdy
Akce proběhne 8. října 2015, od 9.30 do 13.00, v Global Centru.(Podkovářská 674/2, Praha 9)
Za kolik – využijte výhodnou nabídku
Pozor, využijte nabídku prvních 20 lístků za 1.950 Kč, další vstupenky budou v ceně 2.650 Kč. Součástí programu je občerstvení ve francouzském stylu.
Kdo s čím vystoupí
Zástupci českých agentur, kterým se letos podařilo na Cannes Lions získat některou z trofejí, představí a okomentují svůj osobní výběr nejzajímavějších reklam ve zvolené kategorii. Doplní je pak vítězové národního kola soutěže mladých kreativců Young Lions.
Ženský element ve vítězných kampaních z Cannes představí Tereza Svěráková, kreativní ředitelka agentury Young&Rubicam. Tato agentura získala letos v Cannes dva bronzy v kategorii Press za práci pro Harley-Davidson.
Kategorií Titanium & Integrated provede senior strategic planner agentury Ogilvy Prague Jakub Hodboď. Agentura získala stříbrného Lva v kategorii Mobile se svou prací LGBT Avatars pro pochod Prague Pride.
Filmové a televizní spoty dle vlastního výběru z kategorie Film Craft uvede Tomáš Otradovec z produkční společnosti Toaster Pictures. Jeho produkční firma spolupracovala s agenturou Red Fuse Prague na celoevropské kampani pro belgickou společnost Hills Pet Nutrition, oceněné bronzem na mezinárodním festivalu reklamy Cannes Lions.
Dalšími kategoriemi pak provedou letošní vítězové českého kola soutěže mladých kreativců Young Lions. Nejzajímavější využití digitálních médií sekce Cyber představí Lucie Palkosková z Follow Bubble a Eva Došková z Triad Advertising. Kampaně určené pro tištěná média Markéta Kolodžejová a Mayya Khabirova z agentury Saatchi & Saatchi.
Speciální novou kategorií Lions Innovation vás pak provedou Lukáš Krčil a Martin Zdražil z Digital Brain Company.
Program
René Jež (Flemedia)
Co přinesl letošní ročník Cannes Lions
Jakub Hodboď (Ogilvy Prague)
Best of Titanium & Integrated
Tomáš Otradovec (Toaster Pictures)
Best of Film Craft
Tereza Svěráková (Y&R Prague
Ženský element ve vítězných kampaních z Cannes
Lukáš Krčil & Martin Zdražil, (Digital Brain Company)
Best of Innovation
Markéta Kolodžejová & Mayya Khabirova (Saatchi & Saatchi)
Best of Print
Lucie Palkosková (Follow Bubble) & Eva Došková (Triad Advertising)
Best of Cyber