Festival Cannes v Praze představí nejlepší reklamy světa

8.10.2015, 9:30 – 13:00

Nejlepší reklamy světa představí a okomentují vítězové letošních Cannes Lions. Využijte nabídku prvních 20 lístků za zvýhodněnou cenu 1.950 Kč, ostatní vstupenky pak budou v ceně 2.650 Kč.

Cena vstupenky: 1950 Kč

Neměli jste čas vyrazit na nejprestižnější reklamní festival světa Cannes Lions? Nezoufejte. Atmosféru francouzské riviéry můžete zažít i v Praze a načerpat přitom inspiraci a nápady pro vlastní marketingové kampaně.

Oborový web o médiích a marketingu Médiář a poradenská společnost Flemedia, zástupce festivalu Cannes Lions v Česku, vás zvou na premiéru kreativního setkání Cannes v Praze.

Kde a kdy

Akce proběhne 8. října 2015, od 9.30 do 13.00, v Global Centru.(Podkovářská 674/2, Praha 9)

Za kolik – využijte výhodnou nabídku

Pozor, využijte nabídku prvních 20 lístků za 1.950 Kč, další vstupenky budou v ceně 2.650 Kč. Součástí programu je občerstvení ve francouzském stylu.

Kdo s čím vystoupí

Zástupci českých agentur, kterým se letos podařilo na Cannes Lions získat některou z trofejí, představí a okomentují svůj osobní výběr nejzajímavějších reklam ve zvolené kategorii. Doplní je pak vítězové národního kola soutěže mladých kreativců Young Lions.

Ženský element ve vítězných kampaních z Cannes představí Tereza Svěráková, kreativní ředitelka agentury Young&Rubicam. Tato agentura získala letos v Cannes dva bronzy v kategorii Press za práci pro Harley-Davidson.

Kategorií Titanium & Integrated provede senior strategic planner agentury Ogilvy Prague Jakub Hodboď. Agentura získala stříbrného Lva v kategorii Mobile se svou prací LGBT Avatars pro pochod Prague Pride.

Filmové a televizní spoty dle vlastního výběru z kategorie Film Craft uvede Tomáš Otradovec z produkční společnosti Toaster Pictures. Jeho produkční firma spolupracovala s agenturou Red Fuse Prague na celoevropské kampani pro belgickou společnost Hills Pet Nutrition, oceněné bronzem na mezinárodním festivalu reklamy Cannes Lions.

Dalšími kategoriemi pak provedou letošní vítězové českého kola soutěže mladých kreativců Young Lions. Nejzajímavější využití digitálních médií sekce Cyber představí Lucie Palkosková z Follow Bubble a Eva Došková z Triad Advertising. Kampaně určené pro tištěná média Markéta Kolodžejová a Mayya Khabirova z agentury Saatchi & Saatchi.

Speciální novou kategorií Lions Innovation vás pak provedou Lukáš Krčil a Martin Zdražil z Digital Brain Company.

Program

      René Jež (Flemedia)
Co přinesl letošní ročník Cannes Lions

    Jakub Hodboď (Ogilvy Prague)
Best of Titanium & Integrated

    Tomáš Otradovec (Toaster Pictures)
Best of Film Craft

    Tereza Svěráková (Y&R Prague
Ženský element ve vítězných kampaních z Cannes

    Lukáš Krčil & Martin Zdražil, (Digital Brain Company)
Best of Innovation

    Markéta Kolodžejová & Mayya Khabirova (Saatchi & Saatchi)
Best of Print

    Lucie Palkosková (Follow Bubble) & Eva Došková (Triad Advertising)
Best of Cyber

Ticketon