V únoru startuje Kenvelo Elite Model Look 2006

24. leden 2006, 0:00
V únoru startuje Kenvelo Elite Model Look 2006
Pražské castingy v Centru Chodov - 19. února, 26. března a 28. května Finále projektu: září 2006 v Praze Kenvelo Elite Model Look 2006 Letošní ročník prestižní modelingové soutěže Kenvelo Elite Model Look pro ČR a SR se právě rozjíždí. V 10 velkých městech po celé České republice se v průběhu roku uskuteční castingy, na kterých budou podle zadaných kritérií (věk 14 - 21 let, výška nad 170 cm) posuzovány dívky, jež se na castingy dostaví. Ze všech bude vybráno přibližně 100 semifinalistek. Čtvrt roku před finále poté ty úplně nejlepší finalistky. Většinou jich bývá 10-12, počet ovšem není striktně daný - nezáleží totiž na číslech, ale na kvalitě. Může se tedy sejít deset, dvanáct nebo třeba i šestnáct dívek. Finalistky se tři měsíce připravují na velké finále: naučí se správné chůzi, tomu, jak pečovat o své tělo, dozvědí se obecné informace o modelingu, zdokonalují se v angličtině a nafotí „booky“ a „setkarty“. V národním finále pak porota - složená z profesionálů pohybujících se v modelingovém průmyslu (české top modelky agentury Elite Model Management, vítězky minulých ročníků soutěže, zástupci agentur, fotografové, šéfredaktorky módních časopisů ad.) - vybere vítězky, které se zúčastní celosvětového finále. Tři pražské castingy budou probíhat v nově otevřeném společensko-obchodním Centru Chodov. První začíná v neděli 19. února od 15:00 hodin v prodejně Kenvelo. Další dva budou ještě více otevřenější pro všechny návštěvníky obchodního centra, neboť se uskuteční přímo v pasáži Centra Chodov - opět to budou neděle, 26. března a 28. května. Spojitost značek Centrum Chodov a Kenvelo Elite Model Look Centrum Chodov je obchodně společenským centrem se širokou nabídkou obchodů a služeb, které po stránce svého rozsahu a ucelené nabídky nemá v České republice obdoby. Zákazníci mohou vybírat ve 210 obchodech ať už známých a zavedených značek na našem trhu, nebo také těch, které otevřely své obchody poprvé v České republice právě v Centru Chodov. V obchodním centru to tedy bude hýřit módou. A kde jinde by se mohly cítit budoucí modelky lépe než právě v centru plném módy. Marketingová ředitelka Centra Chodov Míša Jetmarová spojitost těchto dvou značek vysvětluje slovy: „Jako nový hráč na trhu obchodních center se vedení Obchodního centra Chodov rozhodlo při sestavování marketingové strategie pro rok 2006 zacílit v první polovině roku na cílovou skupinu mladých lidí do 25 let, zajímající se o nové trendy jak v módě, kosmetice, tak v komunikačních technologiích. Velmi vhodným partnerem se stejnými záměry se stala značka „EML - Elite Model Look“. Tato prestižní modelingová soutěž se těší vysoce pozitivní reputaci na trhu módy a médií, a proto věříme, že ve spojení s touto značkou vytvoříme silný a úspěšný reklamní projekt: soutěž „KEML 2006“. Tentokrát nově, v designu „pruhů“ a navíc s propůjčenou tváří populární Ester Geislerové, která byla vítězkou Elite Model Look ČR 2002