Léto s Kofolou: Promítání v Kofokinech a výlety po stopách slavných milenců

1.6.2021 – 31.8.2021, 23:59

Pro všechny nadšené výletníky a obzvlášť pro sběratele dřevěných Turistických známek je tady letní hra, se kterou se vydají po stopách slavných milenců. Doba i počasí konečně přeje výletům po ČeskoSlovensku a sezóna plná objevování a zážitků může začít. Jako součást kampaně Láska má 1000 jmen Kofola vytvořila ve spolupráci s oficiálním vydavatelem Turistických známek speciální edici dřevěných plaket s osmi mileneckými dvojicemi. Kdo chce nasbírat celou kolekci, musí projet Česko křížem krážem a zaskočit i na Slovensko.

Víte, ve kterém městě se potkal lázeňský Švihák Johann Wolfgang von Goethe se svou poslední múzou Ulrikou? A jakou přezdívkou ji tehdy mohl oslovovat? Jaká něžná slova volila pro Petra Voka z Rožmberka jeho milá? Speciální edice Turistických známek odhaluje, jak se v soukromí mohly oslovovat slavné milenecké páry naší historie.

Z letního výletu si tak lidé přivezou suvenýr vonící po lipovém dřevu, a navíc se díky audionahrávkám namluveným hercem Igorem Chmelou dozví, jakými peripetiemi si slavné lásky prošly. Sedm českých párů doplňuje jeden slovenský. Mezi vybranými osobnostmi je i Karel Hynek Mácha a jeho láska Lori.

Ti nejpilnější sběratelé, kterým se podaří shromáždit všechny dvojice, si mohou napsat o speciální patnáctou Prémiovou známku, která jim přijde poštou. Pro první stovku nejrychlejších je připravena i dřevěná sběratelská nástěnka, na kterou si mohou známky vystavit.

Podpora turistiky i pohostinství

Každá dvojice známek bude k dostání v kraji, ke kterému měly vybrané osobnosti silné pouto. Turisté známku získají za dvě Kofoly a desetikorunu ve stovkách zapojených podniků. Kofola chce tímto způsobem podobně jako v loňském roce podpořit lokální turistiku i místní restaurací, stánků s občerstvením a pohostinství, které se probouzí z dlouhého zimního spánku „Známky od nás provozovatelé získávají zdarma a jejich vydávání, stejně jako zisk z nich, je plně v jejich rukou. Známky navazují na kampaň Láska má 1000 jmen a věnují se tématu přezdívek. Láska i se všemi milými a hravými jmény podle nás kvetla vždy a všude,“ říká marketingový manažer Kofoly Břetislav Koláček.

Více informací o letošních aktivitách Kofoly, včetně přehledné mapy se všemi aktivitami, najdete na webu www.kofola.cz/protebe, případně ve slovenské variantě www.kofola.sk/preteba. 

Tipy na výlety i kompletní přehled zapojených restaurací najdete na mapě na webu kofola.cz/protebe.