Konference doručitelnosti v Uměleckoprůmyslovém muzeu

1.6.2023 – 2.6.2023, 23:59

Konference doručitelnosti se bude poprvé konat v Praze 1. a 2. června. Nabídne několik přednášek, panelových diskusí i interaktivních workshopů a představí technologie, díky kterým marketéři minimalizují riziko, že budou jejich kampaně označeny za spam. Experti z celého světa budou v Uměleckoprůmyslovém muzeu diskutovat o e-mailingu i aktuálních marketingových trendech.

Dvoudenní mezinárodní konference nabídne ověřené postupy, jak zvýšit doručitelnost a udržet si náskok v neustále se vyvíjejícím prostředí e-mailového marketingu. Účastníci se dozví o roli automatizace, nástrojů pro zefektivnění procesů prověřování a nastavení postupů tak, aby byly v souladu s předpisy o ochraně osobních údajů.

Jak má správné nastavení autentifikace e-mailů vypadat nabídne intenzivní workshop Jakuba Olexy ze společnosti Mailkit, která se stala zároveň partnerem summitu. Mailkit vlastní certifikaci CSA, která je vázána na dodržování vysokého standardu kvality a poskytuje výhody doručitelnosti u mezinárodních poskytovatelů poštovních schránek a spamových filtrů.

„Těší nás, že se konference poprvé uskuteční v Praze. Jedním z hlavních témat, na které se bude většina přednášejících odkazovat, bude e-mailová autentifikace, která má zásadní dopad na reputaci a na to, jak poskytovatel schránky hodnotí kvalitu odesílatele a tedy doručitelnost,“ říká Jakub Olexa ze společnosti Mailkit.

Mezi odborníky, kteří na konferenci vystoupí bude Lili Crowley z americké Yahoo, která se řadí mezi přední autority na doručování e-mailů. Mattew Growe ze společnosti Mailchimp prozkoumá roli umělé inteligence a strojového učení na zlepšení doručitelnosti emailů.
S případovou studií vystoupí Jennifer Nespola Lantz ze společnosti Kickbox, která budu mít přednášku na téma hygiena databáze, nebo Veronika Šklíbová z Notina, která promazáním databáze zvýšila efektivitu rozesílky.

Anna Didžbanienė ze společnosti Spamhaus vystoupí s přednáškou o příčinách blokování e-mailů a dopadu, který má na míru doručení i pověst odesílatele. Přidá tipy pro identifikaci a řešení problému v podobě proaktivních postupů a opatření k zamezení blokování.
Tomáš Charvát ze společnosti Excello, který je konzultantem kybernetické bezpečnosti, nabídne svůj jedinečný pohled a zkušenosti na boj proti spamu.

Marketingový specialista Jeff Boachie se podělí o poznatky ohledně optimalizace integrovaných marketingových kampaní a jak mohou jiné kanály podpořit brand. O tom, jak se starat o reputaci bude mluvit ve své přednášce odborník Pavel Pola, který vysvětlí rozdíl mezi doručením a doručitelností.

Jasper Kolwijck ze společnosti KPN představí postupy pro zavádění nového poskytovatele e-mailových služeb, jak vypadá zahřívání domény a s jakými překážkami se mohou marketéři setkat.

Specialistka na e-mailové metriky z EmailConsul, Yanna-Torry Aspraki, bude mluvit o míře zapojení, jak může ovlivnit pověst odesílatele, a jakou strategii použít k jejímu zlepšení.

Na své si přijdou i IT specialisté. Konference nabídne postupy, jak zajistit fungující infrastrukturu pomocí protokolů SPF a DKIM, bezpečnostní mechanismus DMARC nebo FBL. Dozvíte se, jak tyto protokoly nakonfigurovat a implementovat komplexní strategii ověřování emailů.

Organizátorem akce je společnost Emailexpert, která byla založena v roce 2010. Emailexpert sdružuje komunitu marketingových a bezpečnostních profesionálů, kteří mají společný cíl – vytvořit lepší a bezpečný emailový ekosystém.