Prodej z očí do očí - Ivo Toman
Žijeme v době internetu
Podle mnoha lidí je osobní prodej mrtvý dinosaurus. Ivo Toman si to však nemyslí. Nezná ženu, která by si koupila parfém, aniž by jsi k němu přičichla.
Internet je skvělý, ale není vše. E-learning nezrušil školení, e-book nezrušil knihy a internet nezrušil osobní prodej. Je 15 x pravděpodobnější, že se narodí dvojčata, než že kliknete na bannerovou reklamu na internetu.
Téměř vše, čeho v životě dosáhneme, dosáhneme tím, že někoho osobně přesvědčíme. 30 let se Ivo Toman pohybuje v oblasti osobního rozvoje a osobního prodeje. Ty nejlepší zkušenosti i chyby shrnul do dvouhodinové přednášky:
Prodej z očí do očí
Informačně nabitá přednáška Prodej z očí do očí má 3 části:
- Psychologie prodejce
- Psychologie kupujícího
- Prodejní techniky - fígle a triky, jak přesvědčíte zákazníka ke koupi.
Z obsahu:
- Co je lepší, než být lepší?
- Jak se pozvat k zákazníkům?
- Jaké zákazníkovy smysly rozhodují?
- Proč je prolamování ledu jen rozšířená hloupost? A co je mnohem lepší?
- Proč osnovy prodejního rozhovoru více škodí než pomáhají?
- Které znalosti naopak pomáhají?
- Čím získáte i ztratíte důvěru zákazníka?
- Jak vám pomůže křivka emocí při prodeji?
- Co je základní problém při prodeji? Jak ho vyřešíte?
- Jak dosledovat prodej do konce?
- Co je na statistických údajích špatné? A jak to napravíte?
- Jak ovlivníte pocity zákazníků?
- Jak zvládat námitky?
- Jaké příběhy a metafory zabírají?
- Jak malá zlepšení přinesou revoluční výsledky?
- Jak najít svůj instinkt zabijáka?
- Jak ovlivňovat primingem a otázkami?
- Co oči při prodeji z očí do očí?
- Jak využít fyzický kontakt?
- Jak na odlišení a proč?
- Která slova prodávají?
- Co prodej zabíjí?
V této přednášce se kromě známých faktů dozvíte i to, co ještě veřejně nikdy neřekl. Na konci přednášky bude prostor na Vaše dotazy.
Chcete se dovědět nejúčinnější triky a strategie, jak prodávat z očí do očí?
Pak se přihlaste ještě dnes.
Kde: Hotel Globus, Gregorova 2115/10, Praha