Upozornění

V souvislosti s postpandemickou situací a řadě zrušených akcí si raději ověřujte konání akcí u jejich pořdatelů. Bohužel stále nemůžeme ručit za správnost termínů uvedených na kdykde.cz. Děkujeme za pochopení.

Czech Fresh již zná své finalisty. Jsou jimi Thom Artway, Klára & The Pop, Euphonix a Lake Malawi

10. červen 2017, 23:53
Czech Fresh již zná své finalisty. Jsou jimi Thom Artway, Klára & The Pop, Euphonix a Lake Malawi

Tato čtveřice si zahraje 4.7. v rámci festivalu Rock for People 2017. Vítěze první části projektu Czech Fresh vybere bookingový agent z United Talent Agency.

Interpeti Thom Artway, Klára & The Pop, Lake Malawi a Euphonix se stali finalisty mezinárodního projektu Czech Fresh (www.czechfresh.cz). Z více než stovky přihlášených interpretů si vybíral Mark Benett, zástupce United Talent Agency . Výherce  projektu Czech Fresh čeká natočení videoklipu v jednom z evropských studií YouTube Space, nahrávání v nejlepším českém studiu Sono, účast na zahraničních showcase festivalech. United Talent Agency (dále jen UTA) je renomovaná agentura, která zastupuje světová jména jako jsou například Muse. Agent UTA vyhlásí vítěze první části projektu Czech Fresh ve středu 5.7.2017.

Čtyři finalisté zahrají 4.7.2017 v rámci festivalu Rock for People 2017 a vítěze vybere Mark Benett, který bude na Rock for People přítomen. „Z velkého množství talentovaných českých hudebníku, jsem vybral ty, u kterých cítím největší potenciál k mezinárodnímu a komerčnímu úspěchu,“ sděluje Mark, kterého ihned druhý den po finálovém koncertě čeká setkání s vítězem a debata nad další budoucností kapely.

Projekt Czech Fresh bude pokračovat řadou aktivit.  První položkou bude nahrávání ve studiu Sono. V září bude následovat natáčení videoklipu v jednom z evrospkých studií  YouTube Space. Koncem září vystoupí vítěz na prvním showcase festivalu, a to vídeňském Waves Vienna. Následuje vydání prvního singlu a spolupráce s největším celosvětovým nezavislým digitálním distributorem firmou The Orchard. Podzim bude pokračovat v duchu showcase festivalů, ať už se jedná o pražský Nouvelle Prague nebo maďarský Budapest Showcase Hub. Aby měl vítěz Czech Fresh šanci uspět na mezinárodním poli bude důležitá i následná podpora interpreta. Je skvělou zprávou, že se do projektu zapojí také České aerolinie a.s. a zařadí se mezi již dříve oznámené partnery, kterými jsou Red Bull, OSA, Sono, Kytary.cz,