Venkovní zážitková hra Rytíři krále Artuše

17.4.2019 – 30.11.2019, 23:59

Zábavná stopovací hra pro celou rodinu. Rytíři kulatého stolu se vydávají hledat svatý grál. Jen jeden z nich ho nalezne. Pospěšte s nimi na tuto napínavou a dobrodružnou cestu. Hra se odehrává v Klánovickém lese kolem místa zvaného Zázrak. Délka dvě až dvě a půl hodiny. Cesta vhodná i pro kočárek. Na konci podle šifry hledáte poklad.

Cena vstupenky: pro celý tým 170 Kč

Potřebujete pouze plán hry, který získáte na webu pořadatele. Náročnost cesty je pro děti od tří let. Vyrazit můžete kdykoli sami s plánem hry. Plán hry ve formátu PDF můžete mít v tabletu, telefonu nebo si ho vytisknout. 

Start hry

Vlakem z Masarykova nádraží směrem na Český Brod do zastávky Klánovice. Sto metrů od nádraží začíná trasa hry.

Začátek hry
 
Pokud jste přijeli vlakem od Prahy, podejděte podchodem na druhou stranu nádraží a tam se vydejte doleva ulicí U trativodu směrem ku Praze. Zanedlouho dojdete k okraji lesa. Zabočte vpravo do Blešnovské ulice a jděte až k odbočce do lesa. Je to asi 200 metrů. Pokračujte po modré značce cestou až k altánu a přečtěte si začátek příběhu o rytířích krále Artuše.
 
Ukázka ze hry

VYPRÁVĚNÍ PRVNÍ: VYTAŽENÍ MEČE - přístřešek
 
Mnoho rytířů, kteří se toužili stát králem, se nemohli udržet a tahali za meč vetknutý do kamene, seč jim síly stačily, ale ten se ani nepohnul. Arcibiskup canterburský je tiše sledoval, a když byli z toho tahání celí zesláblí, promluvil: „Není zde muže, který by dokázal vytáhnout tento meč a ani já nevím, kde jej hledati.“
Dlouho se meč nepovedlo vytáhnout žádnému urozenému rytíři, až tudy procházel panoš Artuš a právě hledal meč pro svého pána Kea. Netušil, co je to za meč, přistoupil ke kameni a lehce ho vyprostil. Tím mečem byl Excalibur, zbraň ukovaná v jiném světě, než je náš pozemský. A Artuš byl ve skutečnosti zapomenutý králův syn.
 
Od altánu pokračujte stále rovně po modré, dokud po pravé straně stezky neuvidíte ceduli č. 10 Naučná stezka Klánovickým lesem. Z názvu pod zeleným nápisem “Naučná stezka” si doplňte zbývající písmena do této šifry:
R  2   10   8  Ě
 
Pak pokračujte, dokud nepřejdete přes potok.

Plán hry získáte na adrese: www.lubospavel.cz/hry.html